A Skirt or A Top?










Leather Jacker/Skinnjacka: Bik Bok , Sweater/Tröja: Zara , Skirt/Kjol: H&M , Boots/Stövlar: Zara , Scarf: Asos , Sunglasses/Solglasögon: H&M , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim

I initially bought this skirt to use it as a top. As the waist is ribbed I though it would work very well as a voluminous top together with skinny jeans or boot-cuts. Well today I wore it as it was meant to be worn when designed (maybe I'll show you later on how it looks as a top). I was drawn to the flow of the material and the prints. Together with a black leather jacket and my thigh-high boots it's a simple but fun outfit. For some extra spice a leopard silk scarf. Now I'm off to enjoy the nice weather!

Have a great Saturday!

See you soon :)



Min tanke när jag köpte den här kjolen var att använda den som en topp. Eftersom det är i resår i midjan tyckte jag att den skulle passa perfekt som en voluminös topp tillsammans med ett par stuprörsjeans eller boot-cuts. Idag bär jag den i alla fall som den var menad att bli buren (jag kanske visar er vid ett senare tillfälle hur den ser ut som en topp). Jag drogs till tygets flöde och tryck. Tillsammans med en svart skinnjacka och mina lår höga stövlar är det en enkel men rolig outfit. För lite extra krydda en leopard scarf i silke. Nu ska jag ut och njuta av det underbara vädret.

Ha en under lördag!
Syns snart :)

Comments

Popular Posts