Brocade Flowers















Jacket/Jacka: H&M , Top/Topp: H&M , Trousers/Byxor: Zara , Sneakers: Nike Air Max , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Sunglasses/Solglasögon: Friis & Company , Earrings/Örhängen: H&M , Chain/Kedja: Vintage , Necklace/Halsband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME , Ring: H&M , Watch/Klocka: Casio

Sunday's for me are all about not having plans and just enjoy the last day of the weekend. To walk around without destination and just enjoy the surrounding. I like to dress casual and comfortable on Sunday's. What I'm wearing today is perfect for a Sunday stroll. The brocade bomber jacket with it's flower details is sporty yet feminine and together with a pair of jeans and my Nike Air Max I'm ready to walk around for hours. And of course some gold details to spice up the casual look.

Hope you had a great weekend.

See you soon :)


Söndagar för mig handlar om att inte göra några direkta planer utan bara njuta av den sista dagen av helgen. Promenera omkring utan någon direkt destination och bara andas in omgivningen. Jag tycker om att klä mig avslappnat och bekvämt på söndagar. Det jag har på mig idag är perfekt för en söndagspromenad. Brokad bomberjackan med dess blommiga detaljer är sportig men feminin och tillsammans med ett par jeans och mina Nike Air Max är jag redo att promenera omkring i timmar. Och såklart lite guld detaljer för att krydda upp den annars lediga klädseln.

Hoppas att ni hade en helt underbar helg.

Syns snart :)

Comments

Popular Posts