The Bomber Jacket





















Bomber Jacket/Bomberjacka: Zara , Top/Topp: H&M , Skirt/Kjol: H&M , Boots: Topshop , Bag/Väska: Friis & Company , Bow Bracelet/Rosett armband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME  , Ring: H&M , Earring/Örhänge: Friis & Company

This season it's all about maxi silhouettes. The bigger the better. The bomber I'm wearing today is the perfect transition jacket (as here in Barcelona it feels more like we are entering spring than winter). The amazing thing with this Zara beauty is that it's reversible, which means two jackets in one :) So if I get tired of the Asian inspired print i can just turn it and I have a black one. Nice right?

For me details are very important and that's why I fell for this leather skirt. It's very comfortable as the base is made of cotton (which means less warm) and the leather details are a fun add on. The bag with leather fringes is perfect for day. I can fit absolutely anything in it, including my computer which I always carry around. Simple but yet fun.

See you soon :)


Den här säsongen handlar helt och hållet om överdimensionerade silhuetter. Ju större desto bättre. Bombern som jag har på mig är den perfektion övergångsjackan (eftersom här i Barcelona känns det mer som att vi närmar oss våren än vintern). Det bästa med den här Zara godingen är att den är vändbar, vilket innebär två jackor i en :) Så om jag, av all förmodan skulle tröttna på det asiatiskt inspirerade mönstret, kan jag bara vända på den och så blev den svart. Bra, eller hur ?

Detaljer är även väldigt viktigt för mig och det var därför jag föll för den här läderkjolen. Den är bekväm eftersom basen består av bomull (vilket innebär att den inte är så varm) och lädercirklarna är en rolig detalj. Väska med dess läderfransar är perfekt för dagtid. Jag kan få plats med allt i den, inkluderat min dator som jag alltid bär på. Enkelt men roligt.

Syns snart :)

Comments

Popular Posts