The Cape

The cape adds drama to the outfit and power to the wearer. My thoughts refers back to my childhood when reading fairy tales where the prince came riding wrapped in just a cape.

This season it comes in various lengths, colours, materials and prints. So versatile, it can be adopted to any kind of style. My favourites are the dramatic white from Elie Saab for evenings and the leather from Mulberry during the day. Now it only remains to wait until the cold arrives so I can wrap myself in one :)

Happy Friday!

See you soon :)



Capen ger en viss typ av dramatik till outfiten och styrka till bäraren. Mina tankar svävar tillbaka till min barndom då prinsen i sagorna kom ridandes insvept i just en cape.

I år kommer capen i olika längder, material och tryck. Så mångsidig och användbar, passar till alla typer av stilar. Mina favoriter är den dramatiska vita från Elie Saab för kvällen och den i läder från Mulberry för dagen. Nu är det bara att vänta tills kylan kommer så jag kan svepa in mig i en :)

Glad Fredag!

Syns snart :)

Pictures: Style.com



Pictures: Style.com


Comments

Popular Posts