The Golden Blazer








 
Blazer/Kavaj: WEEKDAY T-shirt: Zara , Heels/Klackar: Zara , Jeans: Zara , Earcuff: H&M , Ring: H&M , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim

I always considered myself to be a silver person, but lately I have noticed more and more gold items in my closet and jewelry stash. My eyes are drawn to this glamorous, strong and eye catching colour. Just love the way it lifts up an outfit with its brightness. The golden blazer is a piece that I can use at many different occasions. Like today, casual with a pair of jeans and a t-shirt for a day at work. For an evening look I would match it with a black dress or shiny tuxedo pants.

One of my favourite wardrobe pieces are the high-waisted boot cuts in a dark blue denim colour. They make the legs look longer and are perfect for both a day at work or for a fun nigh out. The printed t-shirt and red heels adds a splash of colour and of course my favourite bag is with me. I'm ready for the day.

Hope you had a nice weekend!

See you soon :)

Jag har alltid ansett mig vara en silver person, men på sistone har jag lagt märke till mer och mer guld i min garderob och bland mina smycken. Jag dras mot den glamorösa, starka och iögonfallande färgen. Jag älskar hur den lyfter upp en outfit med dess glans. Guld kavajen är ett plagg som jag kan använda vid många olika tillfällen. Som idag, enkelt med ett par jeans och t-shirt för en dag på jobbet. Kvällstid skulle jag matcha den med en svart klänning eller ett par glansiga kostymbyxor.

En av mina garderobsfavoriter är mina boot cuts med hög midja i mörkblå denim. De får benen att se längre ut och passar perfekt för en dag på jobbet eller en utekväll. Som en färgklick t-shirten och de röda klackar och självklart är min favorit väska med mig. Redo för dagen.

Hoppas ni har haft en fantastisk helg!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts