The Leopard Pants




















Leather jacket/Skinnjacka: Acne , Sweater/Tröja: Zara , Trousers/Byxor: Relish , Boots: Uterque ,  Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Sunglasses/Solglasögon: Ray Ban Aviators ,  Earring/Örhänge: H&M , Bullet Necklace/Halsband: Asos , Bracelet/Armband: Vintage Rings/Ringar: H&M

Hello there leopard! I have noticed that as the temperature lowers and the deeper we go into the winter months my outfits always contains something black. I don't know why that is as I'm normally a person that likes a lot of colours. Well black can never go wrong and it works with absolutely everything! I also think that black is a very neutral colour and when you have a garment that speaks much for itself (as the pants I'm wearing) the focus should be on them, so black is the perfect match :)

These pants are so comfortable. The surface is soft and I love the leopard print. I think details are very important as it's the final touch. A detail can give a different life to otherwise a simple garment. The zippers as well as the patches on the leather jacket gives a rockish vibe and together with a pair of boots I'm ready for the day.

Have a great Saturday!

See you soon :)


Hej där leopard! Jag har märkt att ju kallare det blir och ju längre in i vintermånaderna vi kommer innehåller mina outfits nästan alltid något svart. Jag vet inte riktigt varför eftersom jag vanligtvis använder mycket färg. Men som sagt svart kan aldrig gå fel och passar till allt! Jag tycker även att svart är en neutral färg så när man har ett plagg som säger mycket i sig själv(som byxorna jag har på mig) tycker jag fokus ska vara på dem, och då är svart perfekt att matcha med.

De här byxorna är så bekväma. Ytan är mjuk och jag älskar leopardmönstret. Jag tycker detaljer är väldigt viktigt då det ger det där lilla extra. En detalj kan ge ett annat liv till ett annars enkelt plagg. Dragkedjorna så som lappningen på läderjackan ger en rockig känsla och tillsammans med ett par boots är jag redo för dagen.

Glad lördag!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts