Bubbelgum















Shot by Facundo Viera

Skirt/Kjol: H&M , Sweater/Tröja: Filippa K , Heels/Skor: Din Sko , Necklace/Halsband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME , Ring: & Other Stories

So this season has been a lot about volume, and let me tell you that this midi-skirt definitely has that. What caught my attention was the soft pink color and the amazing PVC material with it's shiny surface. And let's not forget about the amazing volume with meters of fabric embracing the body! So feminine yet girlish in a kind of way. Well let me tell you, I felt amazing walking down the street with it!

Hope you had a wonderful weekend!

See you soon :)


Så den här säsongen har handlat mycket om volym, och det är något som den här kjolen verkligen har. Jag fastnade för den fantastiska puder rosa färgen och det underbara PVC materialet med dess glansiga yta. Och det får inte glömmas dess fantastiska volym med meter av tyg som omfamnar kroppen! Feminin men ändå flickig på något sätt. Det enda jag kan säga att jag kände mig fantastisk när jag gick längst gatorna i den.

Hoppas ni haft en fantastisk helg!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts