City Chic









Fur Jacket/Pälsjacka: Vintage , Dress/Klänning: H&M , Shirt/Skjorta: Vintage , Boots/Stövlar: Fornarina , Clutch/Kuvertväska: Topshop , Necklace/Halsband: H&M , Bracelets/Armband: MONO&ME

I found this fur jacket already this summer on a vintage market. I must say that it didn't matter that it was 35°C outside, because when I tried it on I just had to have it! I feel very feminine today with the striped shirt under this black dress. I think that the boots adds the final touch to this chic outfit.

Today The sales start here I Gothenburg so I will hit the centre. Let's see if I find some goodies :)

Have a great day!

See you soon :)


Jag hittade den här pälsjackan redan i somras på en vintage marknad. Jag måste säga att det spelade ingen roll att det var 35° grader ute, för när jag prövade den var jag bara tvungen att ha den! Jag känner mig väldigt feminin idag med den randiga den randiga skjortan under den här svarta klänningen och stövlarna utgör den slutliga detaljen till den här 'chica' outfiten.

Idag början rean i Göteborg så nu ska jag till stan'. Vi får se om jag hittar några fynd :)

Ha en underbar dag!
Syns snart :) 

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts