Fur & Embellisment










Shot by Facundo Viera

Faux Fur/Fusk päls: Zara , Sweater/Tröja: Zara , Trousers/Byxor: Pour , Sneakers: Converse , Bag/Väska: Friis & Company , Sunglasses/Solglasögon: Adrian Mustelin  , Earrings/Örhängen: Chanel , Ring: H&M

Today is the last day at work before the holidays, and I can tell you I have a lot to do! It's amazing how fast time passes. I can't understand that it's almost Christmas. Where did the time go?  It's only four days left to Christmas and I'm preparing myself to go to Sweden to celebrate the Holidays with my family. I love going home to enjoy some days off and just relax, eat homemade food, be with my family and meet my friends. Can't think of a better way to spend some days off. Let's just hope that the weather will be nice and that it won't rain all the time. What I'm wearing today probably won't be enough in cold Gothenburg, so I will enjoy the nice weather in Barcelona these last days. Today I'm wearing two of my current obsessions; fur and embellished garments.

How will you spend your holidays?

Have a great Friday!

See you soon :)


Idag är det sista dagen på jobbet innan julhelgen och jag kan lova att jag har mycket att göra! Det är otroligt hur snabbt tiden går. Jag har fortfarande svårt att förstå att det snart är jul. Vart tog tiden vägen? Det är bara fyra dagar kvar till jul och jag håller på att förbereda mig att åka hem till Sverige för att fira julen med min familj. Jag älskar att åka hem och njuta av lite ledigt och bara ta det lugnt, äta hemlagad mat, vara med min familj och umgås med vänner. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera min lediga tid. Får bara hoppas att det inte kommer regna hela tiden. Det jag har på mig idag kommer säkerligen inte vara tillräckligt varmt för kalla Göteborg så ska njuta av de sista dagarna av fin väder i Barcelona. Idag har jag på mig två av mina favoriter för den här säsongen; päls och pärldetaljer.

Hur ska ni fira julen?

Ha en underbar fredag!

Syns snart :) 

Comments

  1. Such an amazing outfit babe!! Happy I found your blog through Lookbook.. I'm your newest follower on Bloglovin', hope you like my blog too!! <3

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts