Gothenburg Here We come











Shot by Facundo Viera

Fur/Päls: Tiger of Sweden , Sweater/Tröja: Joe Fresh , Shorts: H&M , Boots: a pair , Bag/Väska: 3.1 Philip Lim , Sunglasses/Solglasögon: Ray Ban Aviators , Belt/Skärp: Vintage , Bracelets/Armband: MONO&ME , Ring: & other stories , Earring/Örhänge: Fiorucci

I'm so happy! Today me and my husband will go to Gothenburg, Sweden, to celebrate the Christmas holidays with my family. I have been looking forward to this for several months. I've been checking the weather forecast and it seems like it's going to rain, but I'm hoping that it's wrong!

The fur jacket of today will probably come with me, as it keeps me warm in the cold weather. I have had this jacket for several years but it's just the perfect example of that when you invest in a garment it usually hangs on for several seasons. Now we are off to the airport.

Have a great day!

See you soon :)


Jag är så glad! Idag åker jag och min man till Göteborg, Sverige, där vi ska fira jul med min familj. Jag har sett fram emot det här i flera månader. Jag har tittat på väderleksrapporten och det verkar som att det ska regna men jag hoppas att den har fel!

Jackan som jag har på mig idag kommer säkerligen med mig eftersom den håller mig varm i det kalla vädret. Jag har haft den här jackan i flera år men den är just det perfekta exemplet på att när man investerar i ett plagg så följer det oftast med i flera säsonger. Nu ska vi iväg till flygplatsen.

Ha en underbar dag!

Syns snart :)

Comments

Popular Posts