Resort Collection Part 1 Denim


For the lucky ones that will escape the cold winter to warmer countries, here are some perfect garments to bring with you on your trip. For you out there that won't here are some ideas for spring. I myself will have my first long vacation in years in January but more about that later :)

Oh how I love denim, and it seems like I'm not the only one. In every collection you can be sure to found the lovely material in a spectrum of different blue shades. Slouchy pantsuit, relaxed proportions, 90's inspired or tailored you name it. Above are my favourites from the resort collection. My two favourites are the teddy bomber with gold details from Balmain with its 90's vibe and the voluminous open back dress from Jay Ahr.

See you soon :)


För de lyckligt lottade som kommer fly undan kylan till varmare breddgrader, här är några perfekta plagg att ha med sig på resan. För er som stannar här är några idéer för våren. Själv kommer jag att ha min första långa semester på åratal i Januari men mer om det vid ett senare tillfälle.

Åh vad jag älskar denim, och det verkar som att jag inte är den enda. I varenda kollektion kan man finna det underbara materialet i ett spektrum av olika blå nyanser. Löst sittande overaller, avslappnade proportioner, 90-tals inspirerade eller skräddarsytt. Ovanför är mina favoriter från resort kollektionen. Mina två absoluta favoriter är den 90-tals inspirerade bomberjackan med dess guld detaljer från Balmain och den voluminösa klänningen med öppen rygg från Jay Ahr.

Syns snart :)

Comments

Popular Posts