Trend S/S 14 - Floral Bouquet



1. Bershka // 2. Warehouse via ASOS // 3. Front Row Shop // 4. Topshop // 5. Front Row Shop // 6. Topshop

I don't think that any of you have missed that this week has been all about florals. It's a trend that keeps coming back but in different garden compositions. I myself love this ultra romantic print. Doesn't matter if the blossom comes in soft hues or vibrant colour. Now I'm off to beach :)

Have a great Saturday!



Jag tror inte att någon utav er har missat att den här veckan har varit helt och hållet om blommor. Det är en trend som kommer tillbaka men i olika trädgårdskompositioner. Personligen älskar jag det här ultra feminina trycket. Spelar ingen roll om blomningen kommer i mjuka toner eller i starka färger. Nu ska jag till stranden :)


Ha en underbar lördag!


      Pictures: Style.com


1. Zara // 2. Ganni // 3. Topshop // 4. H&M // 5. Glamorous via Nelly // 6. River Island // 7. Topshop

       Pictures: Style.com
I must say that my hear beats a little bit extra for the flower details in 3D effect which is such a fun and beautiful touch.

Jag måste erkänna att mitt hjärta slår lite extra för blom detaljer i 3D effekt, både roligt och vackert

1. ASOS // 2. MANGO // 3. Topshop // 4. Front Row Shop // Dress 5. ASOS


BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM




Comments

  1. Much love for your comment on my blog bb! Beautiful curation. Love Sass & Bide!

    http://reallyliteral.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts