Favourite Outfits Of The Week #2

 Photo Credit: Stockholm Streetstyle, Le21Ème, Jak&Jil

Photo Credit: Le Oliveira, Who What Wear
Yasmin Swell is an all time favourite when it comes to a fashionista. Red details gives such a spice to the outfit being a head actor in the look or just as an attribute// Yasmin Swell är en favorit fashionista. Röda detaljer kan fräcka till en outfit oberoende om den spelar huvudrollen i outfiten eller om den bara är ett attribut.

So it's Sunday once again and its time again to share my favourite outfits of the week. I know it's a bit late but I have been driving all day so haven't had time to publish, so it can be a nice night reading. Anyhow I hope you like it and get inspired just as I :)

See you soon !


Så det är söndag igen och det är den är dags igen att dela med mig av mina favorit outfit i veckan. Jag vet att det är lite sent men jag har kört hela dagen så det kan bli en rolig kvällsläsning. I vilket fall som så hoppas jag att ni blir inspirerade.

Syns snart!

Photo Credits: Stockholm Streetstyle, Jak&Jil, The Street Muse, The Man Repeller, Vanessa Jackman
Tailored for a feminine feeling // Skräddat för en kvinnlig känsla
Photo Credit: Stockholm Streetstyle, The Man Repeller
The casual shirt is transformed to an artwork // Den klassiska skjorta har gjorts om till ett konstverk
Photo Credit: A Love Is Blind, Inside In Inside Out
All blue //Hel blått
Photo Credit: A love Is Blind, Inside in Inside Out
Pastel pink & trenchcoats // Pastell rosa & trenchcoat
Photo Credit: Stockholm Streetstyle, Lisa Olsson, Linda Tol
Sporty influences // Sportiga Influenser
Photo Credit: IsabellaThordsen, Anouk Yve, Style Heroine
Black & White // Svart & Vitt
Photo Credit: Just Another Fashion Blog, Bartabac, Le 21 Ème, Ebba Zingmark
All white // Hel vitt

Like I said yesterday I'm participating at the Glamour Street Style Fashion Show and I would love if you showed some love and voted for me HERE ;) // Som jag nämnde igår så deltar i Glamour Street Style Mode show och det hade vart väldigt gulligt om ni visade lite kärlek och röstade på mig HÄR ;)



Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts