The Shirt Dress

Had a nice weekend? Like I said I celebrated my friends 30's birthday Saturday. She has a summer house on an island called Hamburgö and its incredibly gorgeous. We were at a sailor club and the weather was amazing. Couldn't have been better. Today I'm going to go shopping with my mother, let's see what the city has to offer :)

I think that the shirt dress is a very practical garment. It can be casual or dressy, used as a dress or as a shirt, very multifunctional :) I just fell for this gorgeous one right away with its asymmetric length and volume. And my pink gorgeous heels with their sparkling sole are just the perfect fit! 

Happy Monday!


Hade ni en trevlig helg? Som jag sa så firade jag min väns 30-års dag i lördags. Hon har ett sommar hus på en ö som heter Hamburgö och det är otroligt vackert. Vi var på en seglar klubb och vädret var fantastiskt. Kunde inte ha blivit bättre. Idag ska jag shoppa med min mamma så vi får se vad stan' har att erbjuda :)

Jag tycker att skjortklänningen är ett väldigt praktiskt plagg. Den kan vara avslappnade eller uppklätt, klänning eller skjorta, väldigt många användningar :) Jag föll för den här med en gång med dess asymmetriska längd och volym. Och mina underbara rosa skor med dess glitter sula är den perfekta detaljen!

Glad måndag !




 Shot By Facundo Viera

Shirt dress_Skjortklänning: H&M // Shoes_Skor: Sibyl Vane (Similar) // Sunnies_Solglasögon: AJ Morgan via Asos (Similar) // Necklaces_Halsband: H&M (Similar) + Vintage (Similar) // Earrings_Örhängen: Asos

Don't forget to vote for the Glamour Street Style Fashion Show. Would love if you showed some love for me HERE ;) // Glöm inte att rösta i Glamour Street Style Mode show. Hade vart väldigt gulligt om ni visade lite kärlek och röstade på mig HÄR ;)


BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

  1. wow this look is simply amazing i have no idea what i like most
    the Dress
    or These super cool heels!
    such a unique Outfit again,
    love it <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Amazing look!!! i want this dress :)

    Elena
    http://www.ehstyling.com

    ReplyDelete
  3. Love love love te whole look :D
    Great shirt dress and adorable shoes with those glitters
    x Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful look - so girly but casual at the same time :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
  5. Great look, pretty dress and interessting shoes

    anormalstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts