Powdery Palette




My weakness for colours really shines true today. I can't help myself, when I enter a store I just steer directly towards those colourful garments. Usually during winter-time these parts of the store are quite few, being drowned of grey, black and brown. Well not this season. There are a lot of powdery palettes to choose from, just love it, and this furry sweater is one of them.

How about you guys, are you into the minimal look or do you like colours as much as me?

See you soon :)


Min svaghet för färg visar sig idag. Jag kan inte rå för det, men när jag går in i en affär dras jag automatiskt mot de färgglada plaggen. Vanligtvis under vintermånaderna är de delarna få, där de blir överröstade av färger såsom grått, svart och brunt. Men inte den här säsongen. Det finns massor av pastelliga paletter att välja från, jag bara älskar det, och den här lurviga tröjan är en av dem.

Är ni för den minimalistiska looken eller älskar ni färg lika mycket som mig?

Syns snart :)




Shot By Facundo Viera

Stradivarius Jacket (similar here & here) // Bershka Sweater (similar here & here) // H&M Pants (similar here & here) // Zara knee-high Boots // H&M Clutch (similar here & here) // H&M Earcuff (similar here & here) // H&M (similar here & here) + Take My Yellow dress Rings

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM



Comments

  1. Que fotos tan chulas, y como juegas con las texturas en tu look, me like !
    Raquel
    Beauty4duty.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts