Party Wear Outfit

Asos Black Embellished Bomber // River Island Faux Fur Trousers // Pieces Welda Wire Choker //  River Island Peplum Top// Anya Hindmarch Bauble Clutch // Zara Glitter Boots (similar)

This week has been all about glitter, shine and party-wear. I wanted to show you how I dress for a night out. A pair of leather pants always works and of course I need some glitter to sparkle :) I have had my eyes on the glitter boots from Saint Laurent, but as my wallet won't allow me to purchase them I found these gorgeous ones from Zara that perfectly fits my budget.  For me accessories are a very important part of my outfits and to this structured peplum top I would go for a choker or some big statement earrings in one ear. To finish off the look a bomber jacket to add some edge and this one from Asos Black is just perfect.

See you soon :)


Den här veckan har handlat helt och hållet om glitter, glans och party kläder. Jag ville visa er hur jag vanligtvis klär mig när jag går ut. Ett par skinn byxor är alltid ett bra val och självklart behöver jag lite glitter för att glänsa :) Jag har suktat  efter glitter bootsen från Saint Laurent men tyvärr tillåter inte min plånbok mig att köpa dem så jag hittade det här underbara paret från Zara som passar perfekt in i mitt budget förslag. För mig är accessoarer en väldigt viktig del i mina outfits och till den här strukturerade peplum toppen skulle jag välja ett choker halsband eller ett par stora örhänge men i bara ett öra. Som en avslutande detalj en bomber jacka för en lite "edge" och den här från Asos Black är perfekt.

Syns snart :)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

Popular Posts