Chocolate Hues

The spring is in the air, or that's at least what I'm convincing myself. Sitting on my balcony enjoying the warmth of the sun and thinking that today there is no need for thick jackets and layering. Well, that's not exactly the reality. Even though I feel that we are moving towards warmer temperatures the cold still hits me when I go out. But at least were are moving towards it :)

Today I'm all about natural tones with leather and fringes in focus. I got this leather pants on the Zara sale for almost nothing! I just love when you find these kind of staple pieces. 

Happy Monday!


Våren är på väg, eller det är i alla fall det jag försöker intala mig själv. Jag sitter på min balkong och njuter utav solens värme och tror att jag kan lämna tjock jackan och lager på lager hemma. Det är dock inte riktigt verkligheten. Även om det känns som att vi är på väg mot varmare dagar så slår kylan till när jag går ut. Men vi börjar i alla fall närma oss den :)

Idag handlar det om neutrala toner med fransar och skinn i fokus. Jag hittade de här skinnbyxorna på rean hos Zara för nästan ingenting! Jag älskar att göra sådana här fynd när det kommer till grundplagg.

Trevlig måndag!




Shot by Facundo Viera

Zara Sweater (similar here & here) // Zara Leather Pants (similar here & here) // Adidas Stan Smith Sneakers (here & here) // Kenzo Kalifornia Bag (here & here) // H&M Earrings (similar here & here) // H&M Ring (similar here & here)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

  1. Those leather pants look great on you! :)
    https://cherieedle.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts