Corded Details


Celebrating Friday with some corded wedges. I haven't worn heels for a long time because lately I have been running around from one place to another and a pair of high heels are not the way to go (not for me anyhow). I have to admit that I really love wearing them, definitely makes you feel more feminine and the whole body posture changes as well as the legs looks so much longer :) Well it's not only my platforms that are corded so is this gorgeous dress from Zara. A great summer dress both for day and night.

Happy Friday :)


Jag firar av fredagen med ett par snör-sandaler. Jag har inte haft på mig klackar på ett bra tag eftersom jag har sprungit fram och tillbaka från ett ställe till ett annat och då är klackar inte det bästa att ha på sig (inte för mig i alla fall). Jag måste dock erkänna att jag älskar att bära dem, de får en att känna sig mer feminin och hela kroppshållningen förändras likaså som att de får benen att se så mycket längre ut :) I alla fall så är det inte bara mina kilklackar som har snörade detaljer så har även den här underbara klänningen från Zara. En perfekt sommarklänning både för dag och natt.

Glad Fredag!






Shot By Facundo Viera

Zara Dress (similar here & here) // Pinko Wedges (similar here & here) // Saint Laurent Betty Bag (here & here) // Mono & Me Bracelets // Céline Marta Sunglasses // H&M Earrings

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts