Floral Effect


Sipping in the last rays of sun before going back to Sweden for a week. The weather in Gothenburg is definitely not the same as in Barcelona, but it's ok to take some vacation from the sun, in the end we have it so many other days during the year :)

Also I got very excited yesterday to know that I got featured in Grazia UK paper issue, so now I will see if I can get my hand on one issue.

See you soon :)


Njuter av den sista solen innan jag åker hem till Sverige i en vecka. Vädret i Göteborg är definitivt inte detsamma som i Barcelona, men det är ok att ta lite semester från solen, i slutändan så har vi sol så många andra dagar under året :)

Jag blev väldigt glad igår då jag fick veta att jag var med i Grazia Uk tidnings bilaga. Nu ska jag bara se om jag kan få tag i den .

Syns snart :)



Zara Dress similar (here & here) // Zara Heels (similar here & here) // Bimba & Lola Clutch (similar here & here) // Ray Ban Mirrored Sunglasses (here & here) // H&M Choker // Mono & Me Bracelets

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

Popular Posts