Softest Suede Vest

Happy Monday guys. I hope you all had a wonderful weekend! Today I wanted to show you two of my favourite trends for this season, the suede material and the flared denim. The 70's influences really shines bright for summer and the suede material really screams this decade. This vest is really soft and I love that you can wear it just as it is or you can also have it opened or add a sweater, top or dress underneath. My other love this season is the flared jeans. I have always worn them but before they have not been so easy to find, but that is no longer a problem as you can more or less find them at every store, lucky me :)

See you soon !


Glad Måndag. Hoppas ni haft en fantastisk helg! Idag vill jag visa er två av mina favorit trender för den här säsongen, materialet mocka och de utsvängda jeansen. 70-tals influensen har tagit huvudrollen för sommaren och mocka skriker verkligen av det här årtiondet. Den här västen är så mjuk och jag älskar att man kan bära den så som den är men även med en topp, tröja eller klänning under. Min andra älskling för den här säsongen är de utsvängda jeansen. Jag har använt dem länge men innan har det inte vart lika lätt att hitta dem men det är inget problem den här säsongen då man kan hitta dem mer eller mindre överallt, vilken tur jag har :)

Syns snart :)



Shot by Facundo Viera

Zara Suede Vest (similar here & here) // Bershka Flared Denim (similar here & here) // Üterque Loafers (similar here & here) // Chanel Timeless Bag via Vestiaire (here & here) // Vintage Scarf ( here & here) // H&M Necklace (similar here & here) // & Other Stories Earrings // Mono & Me Eye + Mango + H&M Bracelets 

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM



Comments

Popular Posts