Colorful Stripes

As you might know I was in Sweden a few weeks back and I had time for some shopping :) What I try to do in every city and country I visit is to enter stores that doesn't exist in the city I live in (which in my case is Barcelona). One of my favourite stores is Monki, which is a Swedish urban brand with really good prices and designs. My striped sweater from today is one of the garments I got and I absolutely adore it. I love the colour combo and the striped surface. As the sweater speaks so much for itself I matched it with a pair of high-waisted semi see through culottes and a pair of wooden sandals. For some additional colour my pink Saint Laurent Betty Bag and black and gold details.

Happy Midweek !


Som ni kanske vet så var jag i Sverige för några veckor sedan och då hade jag även tid för lite shopping :) Vad jag alltid försöker göra när jag resor iväg är att besöka butiker och kedjor som inte finns där jag bor (vilket i mitt fall är Barcelona). En utav mina favorit butiker i Sverige är Monki, vilket är ett Svenskt märke med riktigt bra priser och design. Min randiga tröja från idag är därifrån och jag är super förtjust i den. Jag älskar färgkombinationen och den randiga ytan. Eftersom tröjan talar så mycket i sig själv har jag matchat den med ett par höga halvtransparenta culottes och ett par träklackar. Och för lite extra färg min Saint Laurent Betty väska och lite gulddetaljer.

Syns snart !




Shot by Zina Charkoplia

Monki Sweater similar Asos & Zalando
Zara Culottes similar Asos & Front Row Shop
& Other Stories Sandals similar Zalando & Asos
Saint Laurent Betty Bag with Stars & Suede
Mono & MeMango + Bimba & Lola similar Zalando & Shopbop Bracelets
& Other Stories Earrings

Shop The Look



BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM

Comments

Popular Posts