GLITTERBUG

There is no secret that i have a love for denim and that I like to wear it to more or less everything. For me a pair of jeans adds a casual and relaxed feel to a garment that otherwise would appear very festive - like this top. This cropped glitter top with cutout details can easily be worn night as day, it all depends on how you match it. Personally I like to mix more eye-catching and evening garments with something that has a casual air to it. It makes me feel much more comfortable as well as you can put that specific clothing into much more use.

Happy Thursday!


Det är ingen hemlighet att jag älskar denim och att jag tycker om att böra det till mer eller mindre allt. För mig så ger ett par jeans en avslappnad känsla till ett plagg som annars kan uppfattas som ett festplagg - som den här toppen. beroende på hur man matchar den här korta glitter toppen med utskurna detaljer så kan den enkelt användas både dag som natt. Personligen så gillar jag att blanda utstickande plagg med något som har en avslappnad känsla. Jag känner mig mer bekväm på det viset och får mer användning av plagget.

Glad Torsdag!  

SHOP THE POST





Shot By Facundo Viera

Bershka Top here similar in Black & Nude
Zara MOM Jeans here River Island & Asos
Rizzo Boots here Vagabond & River Island
Vintage Belt here Asos & Zalando
& Other Stories Ring here Eyland & Asos

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts