Silver Eyelets


Happy Monday Guys! I wanted to start off this week with showing you this gorgeous faux-suede skirt with eyelet details. I'm a person that looks a lot on the small details on a garment. It can be a zipper that stands out, the cut or silver eyelets like these ones that catches my attention. It's gives a fun and different look to the skirt.

On Thursday I will go to Stockholm for an important meeting, so wish me luck. Then I will spend the weekend there with friends and just enjoy the city, going to be a lot of fun!

See you soon :)



Glad Måndag! Jag ville starta den här veckan med att visa er den här vackra imitations mocka kjolen med öljetter. Jag är en person som tittat mycket på de små detaljerna på plaggen. Det kan vara en dragkedja som är annorlunda, ett snitt eller silver öljetter som de här som fångar min uppmärksamhet. De ger ett roligt och annorlunda utseende till kjolen.


På Torsdag åker jag till Stockholm för ett viktigt möte, så önska mig lycka till. Sen kommer helgen spenderas med vänner och njuta utav staden. Kommer bli riktigt roligt!

Syns snart :)

SHOP THE POST




Shot by Facundo Viera

Dressin Off-shoulder Top here River Island & Asos
Bershka Skirt here Shopbop with Fringes & Asos
Vagabond Boots here Zalando & Western Model
Saint Laurent Betty Bag her in Black Leather & Black Velvet

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts