Zig Zags

I love colours and prints, but lately I haven't worn much of neither. Today I'm happy to bring back some fun patterns and incorporate it in my look. These zig zag lines with a retro feeling looks great matched with one toned garment. The deep V-neck works to wear by itself or for chillier weather is just to add a turtleneck or a shirt underneath to give it a more dressed appearance. Another great thing with this zig zag tunic is its bell sleeves that I'm obsessed with at the moment. So a lot of fun details in one tunic :)

Happy Midweek!   



Jag älskar färg och tryck, men på sistone har jag inte burit något av det. Idag dock är jag har jag bestämt att ta tillbaka lite roliga mönster och inkorporera dem i min look. Det här sicksack mönstret med dess retro känsla passar perfekt till enfärgade plagg. Den djupa V-urringningen kan bäras som den är eller för lite kyligare temperaturer med en polo eller en skjorta för ett mer dressat utseende. En annan fantastisk sak med den här sicksack tunikan är dess utsvängda ärmar som jag är besatt av för tillfället. Så mycket roliga detaljer i en tunika :)

Glad onsdag!

SHOP THE POST



Shot By Zina Charkoplia

Zara Blazer similar from H&M & Asos
Asos Tunic
Zara Jeans similar from H&M & in Black from Asos on SALE 
H&M Skinny Scarf similar with fringes in SALE 
Zara Boots similar Sam Edelman & Asos
H&M Earring

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

  1. La camiseta es una pasada, me encanta!!!
    Un beso
    http://www.bloglovin.com/blogs/donkeycool-4487669/

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts