Embroidery Shirt & Slit Trousers


SHOP THE POST


Happy Monday! How has your weekend been? Mine has been great. I was in Gothenburg again and had a reunion with an old work. We had dinner and then we went out dancing. Such a long time since I was out and it was really fun! 

My embroidery obsession continues as well as my day to day shirt use. Romantic floral embroidery and peplum sleeves together with my split end trousers is part of my daily uniform :) 

See you soon!
---------------
Glad Måndag! Hur har er helg varit? Min har vart fantastisk. Jag var i Göteborg igen och hade en återträff med ett gammalt jobb. Det blev middag och utgång och det var så länge sen jag var ute sist så det blev verkligen en rolig kväll !

Min kärlek till broderi fortsätter likaväl så min vardagliga användning av skjortan. Romantiska blommor i broderi och peplum ärmar tillsammans med mina byxor med slits utgör en del av min dagliga uniform :)

Syns snart !







Dresslily Shirt
H&M Trousers similar Missguided & Monki
H&M Heels similar New Look & Aldo
Chanel Flap Bag Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts