Pink Down Coat


SHOP THE POST


Fashion is moving towards a more casual approach and what better timing then the winter season when the only thing I want to wear is cozy knits and comfortable clothes. Not only before mentioned, I also want to keep my body warm and shelter it from the cold. The down jacket is a perfect way to do so, especially here in Sweden where the temperatures are low! Today's pink beauty is from Sammydress and I love the 60's feel it has to it. A perfect throw-on for this colder climate.

See you soon :)
-----------
Modet går mot en mer avslappnad ideologi och timingen kan inte bli bättre än vintern då det ända jag vill ha på mig är stora mysiga tröjor och bekväma kläder. Inte bara innan nämnda, jag vill även hålla min kropp var, och skydda den mot kylan. Dunjackan är det perfekta plagget för det, speciellt här i Sverige där temperaturen sjunker till minusgrader! Dagens rosa skönhet är från Sammydress och jag älskar 60-tals känslan den har. En perfekt dra-på-jacka för kallare klimat.

Syns snart :)





Sammydress Jacket
H&M Jeans similar Glamourous & Pull&Bear
Balenciaga Cut-out Boots Here & Here
Saint Laurent Betty Bag Here & Here
H&M Earrings similar River Island & Asos

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts