Stripes and Embroidery

SHOP THE POST


Hi Guys! Did you have a nice weekend? Yesterday it was first Advent and we are getting closer and closer to Christmas :) When I lived in Barcelona I never got that Christmas feeling but that has changed now when I'm back in Sweden where it's cold and now also the snow is starting to fall.

Well my embroidery obsession continues and if I could choose I would have it on everything! Today's embroidery beauty is from Zaful and the floral placement is just perfect. To dress it up a bit more I paired it with a pair of metallic trousers which is another big obsession at the moment.

See you soon!
------------
Hej ! Har ni haft en bra helg? Igår var det första advent och vi kommer närmare och närmare jul :) När jag bodde i Barcelona fick jag aldrig riktigt den där julkänslan men nu när jag är tillbaka i Sverige har det ändras speciellt eftersom det är kallare och den första snön har börjat falla.

Min besatthet av broderi forsätter och om jag får välja vill jag ha det på allt! Dagens broderade skönhet kommer från Zaful och broderi placeringen är perfekt. Jag valde att matcha den med ett par gulbyxor (en annan favorit för tillfället) för att klä upp skjortan ännu mer.

Syns snart!




Zaful Shirt
 H&M Guld byxor similar Gestuz & Tripp NYC
Chanel Flap Bag Here & Here
Zara Boots similar Public Desire & Asos
H&M Earrings similar Asos & YSL
H&M Choker similar Asos & Here
Bimba & Lola + Lindex Bracelet similar Céline & Bulgari

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts