Grungy Checks

SHOP THE POST


Well hello there :) Are you excited that it's almost Christmas? Well I am, and super happy to be able to spend it with my family and husband in Gotheburg. I'm hoping for snow but unfortunately I think it will rain (not very unusual for Gothenburg, hahaha).

I have a few favourite items at the moment, and these include my Boots (that I wear all the time), slip dresses which are so versatile and flared sleeves, just love the drama it adds to the look. Slip-dresses are so easy to wear, you can add a shirt or top underneath or add a sweater over it, either way it will look great. My favourite is to add Boots with it as I think it gives a more rock-ish vibe as well as its so much more comfortable. Today's checked beauty is from Sammydress and I love the grunge vibe it has. Easy to wear as well as combine.

See you soon !
----------
Hej:) Ser ni fram emot att det snart är jul? Det gör jag och jag är så glad att jag kan spendera den med min familj och min man i Göteborg. Jag hoppas på snö men tyvärr tror jag att det kommer att regna (inte speciellt ovanligt för Göteborg, hahaha).

Jag har några favorit för tillfället vilket inkluderar mina Balenciaga boots (som jag använder hela tiden), slip klänningar vilka är så mångsidiga och utsvängda ärmar, vilket ger precis rätt drama till looken. Slipklänningar är så enkla att bära, man kan addera en skjorta eller tröja under eller en tjock tröja ovanpå, vilket som så kommer det passa perfekt. Min favorit är att använda boots till då det ger en rockig känsla och det är så mycket mer bekvämt. Dagens rutiga skönhet kommer från Sammydress och jag älskar den grunge-iga känsla den har. Enkel att bära likaväl som lätt att kombinera.

Syns snart !





Sammydress Slipdress
H&M Turtleneck similar Here & Here
Mango Boots similar Selected Femme & Frye
Chanel Flap Bag Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts