Denim Darlings

SHOP THE POST


Jeans are by far my favourite garment in my wardrobe and I wear it almost every day. For me obviously the fit is a vital part in my decision making when purchasing a pair but I also look a lot on the details. As I have so many pair of jeans already the new ones I buy really need to have something extra that I really can't resist :) Today's jeans from Dresslily has just that. I'm a big fan of embroidery and these ones have gorgeous flowers placed around the leg that really gives the jean a new look. 

See you soon :)
----------

Jeans är verkligen mitt favorit plagg i garderoben och jag har på mig ett par nästa varje dag.För mig är självklart passformen en viktig del i mitt beslut om jag ska köpa ett nytt par eller inte men jag tittar även mycket på detaljerna. Eftersom jag har så många par redan behöver de verkligen ha något extra som fångar min uppmärksamhet och som jag verkligen inte kan motstå :) Dagens jeans från Dresslily har verkligen det. Jag är ett stort fan av broderi och de här har vackra blommor som är placerade längst benen som ger jeans byxan en helt ny look.

Syns snart :)




Dresslily Jeans
H&M Sweater similar Here & Here
Acne Studios Ilona Heels similar New Look & Daisy
Chanel Flap Bag Here & Here
Mango Earrings similar Love Rocks & Liars & Lovers

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts