Velvet & Lace


SHOP THE POST


Hey Friday, how I have been waiting for you! Almost weekend and for once I have no plans :) Don't get me wrong I like having the weekend full of fun stuff but sometimes its just nice to have nothing at all on the agenda and just take it as it goes, and that's exactly what I'm going to do.

Today's Friday outfit consist of my favourite material velvet in the form of a slip dress. One of the most versatile garments in the closet at the moment. Easy to style and has no season if you ask me! Today I matched it with a lace top with peplum sleeves and I'm ready for a spontaneous after work :)

Have a great weekend!
----------
Hej Fredag så som jag har längtat efter dig! Nästan helg och för en gång skull har jag inga planer :) Missuppfatta mig inte, jag gillar att ha helgerna fullspäckade med roliga saker men ibland är det bara skönt att inte ha något på agendan och bara ta det som det kommer, och det är precis vad jag ska göra.

Dagens outfit består av mitt favorit material, sammet, i formen av en slip klänning. Enligt mig en utav de mest mångsidiga plaggen i garderoben för tillfället. Enkelt att matcha och har ingen årstid om du frågar mig! Idag valde jag att styla den med en spetsblus med peplum ärmar och jag är redo för en spontan AW :)

Ha en fin helg :)


Sammydress Slipdress
H&M Blouse similar Asos & Religion
Balenciaga cut-out Boots
Gucci Dionysus Bag Here & Here
H&M Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts