Butterflies

SHOP THE POST


I have always had a thing for butterflies. I think it's because they come in so many beautiful colours and look so free. Another obsession of mine is colours and my favourite one is pink. Currently I'm craving all kind of pink garments in different shades from bright fuchsia to pastel pink so of course this sweater had my name on it :)

At the moment I'm really liking the fashion scene as it's full of vivid prints and details such as sequin, pearls and embroidery. Details that really lift up an otherwise casual garment.

See you soon :)
----------
Jag har alltid gillat fjärilar. Jag tror att det beror på att de finns i så många färger och att de ser så fria ut. En annan besatthet är färg och min favorit är rosa. För tillfället vill jag ha all typ av rosa plagg i olika nyanser från fuchsia till pastell rosa så självklart hade den här tröjan mitt namn på sig :)

För tillfället gillar jag verkligen modescenen då den är full av livliga tryck och detaljer såsom paljetter, pärlor och broderi. Detaljer som verkligen lyfter upp ett annars vardagligt plagg.

Syns snart :)




Rosewholesale Sweater
H&M Trend Leather trousers similar Glamorous & Asos
Chanel Flap Bag Here & Here
H&M Flats similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts