On My Mind - Red

SHOP THE POST


I'm a huge fan of colours and try to always incorporate it to my daily looks. I remember that I was told that once I'll be in Sweden my colour scheme will change and become more neutral but that hasn't happened :) One of my favourite colour is red - deep sensual and powerful red that really adds spice to the outfit. May it be with a pair of heels or incorporated in a garment, in any case it will definitely be an eye catcher.

Happy Sunday!


----------
Jag är ett stort fan av färg och jag försöker alltid att bära det i någon form i mina vardagliga looks. Jag kommer ihåg att det nämndes att när jag väl är tillbaka i Sverige så kommer min färgskala ändras till det mer neutrala men det har som tur är inte hänt :) En av mina favoritfärger är rött - mörk, sensuell och kraftfull som verkligen adderar något till ens outfit. Må det vara ett par skor eller i ett plagg, vi vilket fall så blir det definitivt något som kommer att synas.

Glad söndag! 

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts