Starry Mesh

SHOP THIS POST


Hello Saturday! Finally weekend :)This week has been quite tough, a lot at work and I've caught a cold which has really dragged me down. Luckily I'm usually not sick so hopefully I'll be feeling great again because I don't have time to lay at home :) Today I'm off to champagne and burger brunch at my best friends house and I'm really looking forward to some bubbles and a lot of gossip! What are your plans?

I'm currently living in denim, in all different shapes, forms and washes :) I have been longing to wear my summer clothes but the weather is still not there so I'll have to settle with some lighter clothes on my upper body. Mesh is another favourite material of mine. It's romantic yet has that rock and grunge vibe which makes it perfect to match with more feminine garments. Today's starry mesh top can easily be matched under a fluid dress or as today under a top or why not a t-shirt to give it a more interesting spin.

Have a great weekend!
----------
Hej Lördag! Äntligen helg :) De här veckan har varit ganska tuff då det har vart mycket på jobbet och så har jag dragit på mig en förkylning som verkligen har tagit mycket av min energi. Som tur är, är jag vanligtvis inte sjuk så förhoppningsvis är jag på topp snart igen för jag har inte tid att ligga avdäckad hemma :) Snart ska jag iväg på champagne och hamburgare brunch hos min bästa vän vilket jag har sett fram emot hela veckan att fp njuta av lite bubbel och skvaller! Vad har ni för planer?

För tillfället lever jag i mina jeans spelar ingen roll modell eller tvätt :) Jag har verkligen längtat efter att bära mina sommarkläder men vädret tillåter fortfarande inte det så jag får nöja mig med att ha lite tunnare plagg upptill. Mesh är ett annan favorit material. Det är romantiskt samtidigt som det har en rockig och grunge känsla vilket är perfekt att matcha med mer feminina plagg. Dagens stjärn mesh kan enkelt matchas under voluminösa klänningar eller som idag under en topp eller varför inte en t-shirt för att ge outfiten en mer intressant look.

Ha en underbar helg!


Zaful Mesh Top
H&M Strap Top similar Asos & New Look
H&M Jeans similar BDG & Asos
Mango Earrings similar Here & Here
Givenchy Sunglasses Here & Here
H&M Sandals similar Here & Here


FOLLOW ME ON       
INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts