Basic Tee & Pencil Skirt

SHOP THE POST


Good Morning! Half week done and only a few days left until the weekend. Is it just me or does the weeks pass by really fast?! I'm a bit tired today after yesterdays dinner at my friends house. Every time we see each other it's difficult to leave on time as there is always so much to talk about 😏  Well it's almost weekend so just need to put in the last gear. On Friday we have a company dinner as well which I'm really looking forward to....no one knows where we are going...so really exiting!

Yesterday I mentioned that I prefer crazy motif tee's instead of basic ones (which normally is the case) but you can't forget that the basic garments are the ones that works as a base in your wardrobe. I have always had troubles finding the perfect tee, especially in black and white. For me the women department always offer tight and short ones whereas I'm looking for the more relaxed fir which I buy at the men's department. This tee though I found a couple weeks back at Weekday and it's just perfect. I saw that they have got some refill with new colours so I might buy myself some more, and even better it costs around 15€, which is an amazing price! Anyhow, basic garments are a must in the wardrobe as they are so easy to match. Today's skirt speaks a language for itself but I still wanted to pimp it up with some fun accessories such as these red statement earrings and my furry shoes 😁

See you soon 😘
----------
God morgon! Halva veckan avklarad och bara några dagar kvar till helg. Är det bara jag som tycker att veckorna går så himla snabbt?! Är lite seg idag efter gårdagens middag hos min bästa vän. Varje gång vi ses är det svårt att komma hem i tid, finns alltid så mycket att prata om 😏 Men som sagt snart helg så bara att kämpa på. På fredag har vi även företags fest vilket ska bli riktigt roligt....och ingen vet vart det ska vara....spännande!

Igår nämnde jag att jag föredrar t-shirts som har det där lilla extra (vilket vanligtvis stämmer) men man får inte glömma att basplagg bygger en garderob och jag måste säga att jag alltid har haft svårt att hitta den perfekta t-shirten, speciellt i svart och vitt. Jag tycker att dam varianterna oftast är för tighta och korta och brukar vanligtvis gå till herr avdelningen och köpa mig ett par för att få en mer avslappnad fit. Dock hittade jag den här t-shirten på Weekday innan sommaren, som jag bara tycker är helt perfekt! Jag var inne häromveckan och de har fått in lite nya färger och tror den kosta max 199kr...så bra pris! I vilket fall, bas plagg är alltid bra att ha i garderoben och är så himla enkla att dra fram när man inte vet vad man ska matcha med. Dagens kjol har tillräckligt mycket karaktär och då jag älskar att addera detaljer så valde jag att matcha med ett par röda örhängen och mina fantastiska fuskpäls tofflor istället för någon galen topp 😁
Syns snart 😘

Gamiss Skirt
Weekday T-shirt in Red & Yellow
Zara Faux-fur Shoes similar  Romwe & SheIn
Gucci Dionysus Bag Here & Here
Mango Earrings similar Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts