Embroidery Denim & A Simple Tee

SHOP THE POST


Back to work but only for 2 days and then I'm off to Barcelona đŸ’ƒ I love to travel but I hate to pack, it always feels like the bag is to small and it always ends up weighing way to much! I wish that I  one day will be able to just go with hand luggage but I don't feel that the day is close 😳 ​ Do you have any tips on how you pack?

Embroidery is one of my favorite details. It doesn't matter the garment as I think they always add something extra especially in the form of flowers which makes me crave them even more. Another obsession of mine is the "sock boots". I can't get enough of them. I already bought me pair last season from Zara with flowers all over and this season I have gone a bit bananas and I have already acquired 4 pairs 🏩​! These ones from Zara are one of them. For me it's always about a balance between feminine and relaxed so a simple tee really does the trick when dressing something down. This one is from the men's department where I actually buy a lot of my t-shirts as I like them more loose fit.

I wish you a fabulous day 😘​
----------
Tillbaka till jobb men vara i 2 dagar sen bĂ€r det av till Barcelona đŸ’ƒ Jag Ă€lskar att resa men hatar att packa, kĂ€nns alltid som att resvĂ€skan Ă€r för liten och den Ă€r alltid pĂ„ tok för tung! Jag önskar att jag en dag kommer att lĂ€ra mig att resa med hand bagage men den dagen ser jag inte komma snart đŸ˜ł Har ni nĂ„gra tips pĂ„ hur ni brukar packa?

Broderier Ă€r nĂ„got som tillhör mina favoritdetaljer. Det spelar egentligen ingen roll pĂ„ vilket plagg de förgyller det fĂ„r alltid mig att fĂ„ ett ha-begĂ€r, speciellt nĂ€r det Ă€r i form av blommor. En annan "obsession" som jag har till hösten Ă€r "strumpstövlarna". Kan verkligen inte fĂ„ nog av dem. Jag införskaffade mig redan ett par förra Ă„ret frĂ„n Zara med blommor men den hĂ€r sĂ€songen har jag gĂ„tt lite "bananas" och har redan 4 stycken nya till min samling đŸŠ ! De hĂ€r frĂ„n Zara Ă€r ett par utav dem. För mig handlar det om att alltid ha en balans mellan feminine och avslappnat sĂ„ en enkel t-shirt gör alltid tricket nĂ€r man vill klĂ€ ner en look och dagens kommer faktiskt frĂ„n herr avdelningen dĂ€r jag oftast hittar mina t-shirts dĂ„ jag gillar nĂ€r de sitter lite löst.

Ha en fantastisk dag đŸ˜˜




H&M T-shirt similar Vero Moda & Boohoo
Zaful Denim Skirt
Zara Boots similar Steve Madden & Shellys London
Gamiss Earrings
Chanel Flap Bag Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts