Floral Wrap Dress


SHOP THE POST


Hi lovelies! How has your weekend been? I have been away on a girls reunion in Barcelona the last 5 days and I can tell you it's been so much fun! A lot of wine, food and dancing has been on the schedule so not a relaxing trip at all ;) But I'm not complaining I really needed this and I haven't been on a girls trip for years so this was top notch. Unfortunately this was my last stop to the heat this summer, which is a bit sad but hey I'm hoping for a winter get-away to somewhere warm.

As the summer is coming to its end I'm enjoying every bit of whats left and trying to use all my summer garments that are in my wardrobe. A favourite of mine is the wrap dress like the one today. Romantic and easy to match with both sandals or boots for a more rock-ish vibe. Let's just hope that the sun keeps on shining for a bit more.

See you soon!
----------
Hej där 😃 Hur har eran helg varit? Jag har varit iväg de senaste fem dagarna på en tjejresa i Barcelona och jag kan lova att att jag har haft så roligt! Mycket vin, mat och självklart en massa dans så det har inte varit någon avslappnande resa om man säger så 😝 Men jag klagar inte, behövde verkligen det här och det var så länge sen jag var på en tjejresa så det var verkligen toppen! Tyvärr var det här min sista resa för sommaren vilket är lite tråkigt men jag hoppas på en vintersemester någonstans där värmen finns.

Då sommaren snart är slut försöker jag att njuta till fullo av den tiden som är kvar och då även använda alla de svala plagg som min garderob rymmer. Den här omlott klänningen är ett utav de plaggen vilket också tillhör en av mina favoriter för sommaren. Romantisk och enkel att styla med både sandaler och boots för en rockigare känsla. Nu får vi bara hoppas att sommaren håller i sig en stund till.

Syns snart 😘



Gamiss Dress
H&M Earrings similar Here & Here
Balenciaga Cut-out Boots Here & Here
Chanel Flap Bag Here & Here

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts