White Denim & Tartan

SHOP THE POST


Hi Lovelies! How was your Monday? I'm feeling a bit stressed this week, a lot at work and I have both my friend and my sister visiting this week as well as I need to prepare for my trip to Shanghai which I'm going on this Saturday! Well it's fun things to stress about so I shouldn't complain ðŸ˜ƒ Sometimes I really wish that the day had more hours, it never feels long enough, or what do you say? Then there also needs to be some sleep included!

If someone would ask me what my favourite material should be I would without a doubt answer denim. Jeans are and will probably forever be high up on my list on what to wear, both day-time and for night ðŸ˜‰ It's easy to wear, classic and works for all occasions! Details are another thing that my hearts pounds for and I have for a while obsessed on sleeves. This Saturday I showed you one version and today it's about more drapy sleeves ðŸ˜‰​ As denim are easy to match so is the shirt , especially if it has that little extra detail as today, then you don't need so much more going on on the bottom.

What's your favourite material?

See you soon ðŸ˜˜​
----------
Hej finisar! Hur var er Måndag? Känner mig lite smått stressad den här veckan, mycket på jobbet och har både en kompis och min syster som kommer i veckan plus att jag måste förbereda lite för min resa till Shanghai som jag åker till på Lördag. Dock roliga stress moment 😃 Ibland önskar jag att dygnet hade lite fler timmar, känns aldrig som att timmarna riktigt räcker till, eller vad säger ni? Sen ska man försöka pressa in lite sömn med!

Om jag skulle fÃ¥ frÃ¥gan om vilket mitt favorit material är sÃ¥ skulle jag utan tveka säga denim. Jeans har och kommer nog alltid ligga högt upp pÃ¥ min lista om vad jag tycker om att ha pÃ¥ mig bÃ¥de till vardags och till fest 😉 Det är enkelt, stilrent och passar till alla tillfällen! Detaljer är nÃ¥got annat jag gÃ¥r igÃ¥ng pÃ¥ och har under en tid blivit helt frälst i skjortor och blusar med speciella ärmar. I Lördags visade jag er en variant, och idag är det dags för lite draperad "action" 😉 Likaväl som att jeans är enkelt att matcha sÃ¥ är skjortan detsamma, speciellt om den har den lilla extra detaljen som idag, sÃ¥ rävs det inte sÃ¥ mycket nertill.

Vad är erat favorit material?

Syns snart 😘


Rosegal Shirt
H&M Denim Skirt similar in Pink & Red
H&M Sandals LOVE These & These
Saint Laurent Betty Bag in Black & Beige
H&M Earrings LOVE These & These

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts