Black & White

SHOP THE POST


Hey Monday! After a relaxing weekend with my family I'm ready for a new week 😃 I already have some fun things planned, a Halloween party and after work och not just that, Friday is only half day at work....so an intensive and fun week ahead!

Black and white is always a winning combination. Not something you see me wearing a lot but I really like it 😉 As you may have noticed I love colours and that's my thing! On the other hand I do think that white shirts should be an essential in ones wardrobe as they do really work with everything. I always go for those who have that little extra such as a flared sleeve or something that stands out. Today's oversized sweater has just that, the marked waist and metallic ring almost makes it look like a dress. Works great with a pair of tights or pants....simple with a twist just the way I like it!

See you soon 😘
----------
Hej Måndag! Efter en avslappnande helg med familjen är jag redo för en ny vecka 😃 Jag har redan lite roliga saker inplanerade bl.a Halloween firande och AW och dessutom är Fredag halv dag....så en intensiv och härlig vecka väntar!

Svart och vitt är nog alltid en vinnande färgkombination. Inte något som jag använder allt för ofta men gillar det verkligen 😉 Som ni kanske har märkt är jag lite mer för färg kombinationer! Dock så tycker jag att vita skjortor är ett plagg som alltid ska finnas i garderoben för de funkar verkligen med allt. Jag går alltid för dem som har någon extra detalj, som ett par breda ärmar eller något annat som sticker ut. Dagens oversize skjorta har just det lilla extra med midjebältet med metall ring som ger den en klännings effekt som gör den perfekt till ett par tights eller byxor. Enkelt med en twist precis som jag gillar det!

Syns snart 😘


Sammydress Shirt similar Fashion Union & Asos
H&M Trousers similar Missguided & Miss Selfridge
Mango Boots similar Vagabond & Public Desire
By Jolima Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts