Fringy Weekend

SHOP THE POST


Good Morning och happy Saturday! Finally weekend and don't forget that it's farther's day tomorrow! I was supposed to go home and surprise my farther for the weekend but I didn't find any good tickets đŸ˜”​ What are your plans? Soon I'm going out to enjoy the beautiful weather ☀​

I love details and today's outfit has a lot of them. I can never get enough of fringes. They are festive and fun and gives the garment so much life, or what do you say?  I would also call myself a t-shirt  fan. Even though I don't wear them so  often (at least not during autumn/winter) I can't resist those who have that little extra detail. And if we are going to talk about obsession then the sock boot has taken over my shoe-robe. The best boots ever and I'm sooo happy that they fit perfectly on my calves!
See you soon đŸ˜˜​
----------
God Morgon och glad lördag! Äntligen helg och glöm inte att det Ă€r Fars dag pĂ„ söndag! Hade tĂ€nkt Ă„ka och överaska min pappa i Göteborg, men det fanns inga bra biljetter tyvĂ€rr 😔  Snart ska jag bege mig ut pĂ„ stan och njuta av det fina vĂ€dret ☀ Vad har ni för planer?

Jag Ă€lskar detaljer och dagens outfit Ă€r full av dem. Fransar kan jag aldrig fĂ„ nog av. De Ă€r festliga och lekfulla och ger plagget sĂ„ mycket liv, eller vad sĂ€ger ni? Jag skulle Ă€ven kalla mig en t-shirt fanatiker. Även om jag inte har pĂ„ mig de sĂ„ ofta (i alla fall inte pĂ„ hösten/vintern) sĂ„ kan jag inte motstĂ„ dem som har det dĂ€r lilla extra. Och om vi ska prata om besatthet sĂ„ har strumpskorna tagit över min sko garderob. BĂ€sta stövlarna nĂ„gonsin och Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ glad för det sitter perfekt pĂ„ mina vader (vilket jag haft sĂ„ mycket problem med att hitta innan) sĂ„ sĂ„ nöjd!

Syns snart😘

Mission Leather Jacket similar Asos & Morgan
Zara t-shirt similar Lost in Ink & Asos
Zara Skirt similar Fashion Union & Asos 
Saint Laurent Betty Bag in Suede & Studded
Mango Boots similar RAID & Truffel glitter (on SALE)
Mango Earrings similar True Decandence & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts