Red Velvet

SHOP THE POST


Hi Lovelies! How has you Christmas been? Mina has been filled with food and a lot of resting! On Monday we went out for dinner with some friends to my favorite restaurant in Gothenburg, Caleo, and yesterday we had som family friends over. It's been raining more or less every day so I have been relaxing a lot at home 😄 Sometimes it's really nice to not have any plans at all!

Today's velvet dress is one of the things I got at sale. I've been looking at it for a long time and tried it on several times but decided to not buy it as I actually don't need any more clothes 😳But when I saw that it was 50% off I could't resist it. I love the tie detail at the front and that it looks great as a dress, tunic and even better you can add a turtle neck or a shirt underneath for colder days. A real good buy if you ask me.

Now I'm going to help my mum to clean her wardrobe as she is a real horder (just like me) and maybe I'll find something for myself as well 🙌

See you soon 😘
----------
Hej Finisar! Hur har er julhelg vart? Min har bestått av en massa mat och vila! I Måndags var vi ut och åt med några kompisar på favoritstället i Göteborg, Caleo och igår hade vi familjevänner över på middag. Det har regnat i stort sett varje dag så har passat på att vara hemma och vila 😄 Det är riktigt skönt att inte alltid ha massa planer !

Dagens sammetsklänning är ett utav mina Rea köp. Jag har kollat på den länge och varit så nära att köpa den men avstod då jag egentligen inte behöver mer kläder 😳 Men när jag såg att den var på 50% kunde jag bara inte motstå! Älskar knytdetaljen fram och att den är supersnygg som klänning, tunika och man kan även addera en polo eller skjorta under för en mer värmande effekt. Enligt mig ett väldigt bra Rea köp.

Nu ska jag hjälpa mamma att rensa hennes garderob, hon är en riktig samlare (precis som jag) och vem vet jag kanske hittar något till mig i gömmorna också 🙌

Syns snart😘


Zara Dress similar Asos & New Look
H&M Earrings similar Aldo & Asos
Valentino Rockstud Spike Bag Here & Here
Zara Boots similar Lost Ink & Glamorous

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts