Cable Knit Sweater and Leather Trousers


SHOP THE POST


Hi Monday! How has your weekend been? Min have been calm and spent at home cuddling up in my couch as it has been super cold in Stockholm. Minus degrees och ice cold wind is not the best combination, especially for a person like me that hates the cold! This week I have some after work scheduled as I haven't seen my friends for a while due to the Christmas holidays so we have a lot to catch up 😉 I'm also going to get started with the gym which I have said for a while now but haven't done anything about it, so it's really time to get this body moving. In exactly one month I'm going to Costa Riiiica with my 2 best friends so have to work on that beach body 😏

January is according to me the worst month of the whole year (think I have to include February as well). Rain och super cold summarises them the best. I really have to struggle in the morning to dress myself in other things than cozy big sweaters (nothing wrong with wearing that it's just that if I could choose I would probably wear dresses almost everyday 😃.) When it comes to knitted sweaters I like them in bold colours or with some kind of structure, like the one I'm wearing today and I prefer to pair them with high-waisted jeans or leather trousers...and if the weather allows it, a pair of heeled boots (if not biker boots). A simple outfit that keeps me both warm and chic at the same time.

How do you like to pair your knits?

See you soon 😘
----------
Hej Måndag! Hur har er helg varit? Min har varit lugn, mestadels varit hemma och fixat och myst då det har varit sååå kallt i Stockholm. Minusgrader och iskall vind är inte den bästa kombinationen, speciellt inte för en person som avskyr kylan...MOI! I veckan är det några after works inplanerade eftersom jag inte sett mina vänner på ett tag p.g.a jul ledigheten så vi har massor att "catcha up" 😉 Ska även ta tag i min träning som jag har pratat om så länge men inte blivit något av, så nu är det verkligen dags. Om exakt 1 månad åker jag och min två bästa tjej kompisar till Costa Riiiica så måste jobba på beach bodyn 😏

Januari månad är enligt mig den sämsta månaden på hela året (får nog inkludera Februari med). Regn, rusk och iskallt summerar dem som bäst. Jag får verkligen anstränga mig på morgonen att ta på mig annat en stora tjocka tröjor (inget fel på det men om jag fick välja så skulle jag gå i klänning nästan varje dag 😃). När det kommer till stickade tröjor gillar jag om de har en stark färg eller någon form av struktur precis som dagens och jag matcha dem helst med ett par jeans med höj midja eller ett par skinn byxor och självklar om vädret tillåter blir det klackar till (om inte ett par biker boots). En super enkel outfit som håller mig varm men samtidigt snyggt klädd.

Hur gillar ni att matcha era tjocka tröjor?

Syns snart😘



Zaful Sweater
Mango Trousers similar Asos & French Connection
Zara Boots similar & Other Stories & New Look
Valentino Rockstud Spike Bag Here & Here
H&M Earrings

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts