Embellished Sunglasses

SHOP THE POST


Happy Monday! Only three days left and then it's time for vacay 🙏 These upcoming days will be really busy both at work and preparing for my trip but I'm not complaining. Yesterday I started to pull put the things that I want to bring. I know I mentioned it before but I really hate packing and I don't know how I will fit everything that I want to bring 😞 These fantastic sunglasses will definitely com with me 😍 There are so many lovely sunglasses at the moment and to really good prices! I really like to switch and change between different variants everything from big, like today's to smaller versions. Not only can a pair of sunglasses add something to your total look they can also hide a pair of tired eyes.

See you soon 😘
----------
Glad MĂ„ndag! 3 dagar kvar sen Ă€r det dags för Vacay 🙏 Kommer vara fullspĂ€ckade dagar fram tills jag Ă„ker med mycket att fixa bĂ„de pĂ„ jobb och inför resan. Men ska inte klaga. IgĂ„r började jag plocka fram vad jag ska ha med mig, avskyr verkligen att packa och vet inte hur jag ska fĂ„ med mig allt 😞 De hĂ€r fantastiska glasögon kommer dock fĂ„ Ă„ka med 😍 Det finns sĂ„ mycket fina solglasögon för tillfĂ€llet och till bra priser! Tycker om att vĂ€xla mellan olika varianter allt frĂ„n stora, som idag, till mindre varianter. Inte bara kan ett par glasögon addera nĂ„got till outfiten de kan Ă€ven hjĂ€lpa till att gömma ett par trötta ögon.

Syns snart 😘



Rosegal Sunglasses
H&M Sweater similar & other Stories & Hugo
Zara Trousers similar & Other Stories & 2nd Day
Fendi Baguette Bag Here & Here
H&M Earrings similar & Other Stories & Asos

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

  1. It’s nice collection! I buy sunglasses online at store www.25880.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts