Embroidery Sweater & Spring Feelings

SHOP THE POST


Hey Monday! How has your weekend been? Min was spent in the spring sun. Saturday were at Hornstull's market (food market located in Hornstull) together with half of Stockholm and then at night we went out for some drinks. Yesterday I spent enjoying my flat as I have been travelling a lot these last months and just felt like chilling at home. I know that I have been nagging a lot about how I'm longing for spring and I feel that finally someone heard me! This weekend was absolutely wonderful and I'm full of energy again. It's such an amazing feeling to not have to put on a thick winter jacket and being able to just stroll around in a thicker sweater and bare ankles 🙌 ....and finally I could inaugurate this embroidery beauty which is the perfect transitional garment.

What are your favourites for spring?

See you soon 😘
----------
Hej Måndag! Hur har er helg varit? Min spenderades ute i vår solen. I lördags var vi på Hornstull marknad (tillsammans med halva Stockholm) och på kvällen blev det en liten utgång. Igår passade jag på att vara hemma och njuta lite av min lägenhet. Som ni vet så har det varit ganska mycket resande för min del de här månaderna så skönt att bara koppla av hemma ibland. Jag har tjatat om att jag har längtat efter våren och nu känns det verkligen som att mina önskningar har hörts. Den här helgen har varit helt underbar och jag har verkligen fyllts med energi igen! Att inte behöva dra på sig sin tjocka vinterjacka och kunna gå i enbart tröja och bara anklar är en underbar känsla och passade på att inviga den här broderade skönheten som är ett perfekt övergångs plagg.

Har ni några favoriter till våren?

Syns snart 😘





Zaful Sweater
H&M Jeans similar Monki & Cheap Monday
Chanel Flap Bag Here & Here
Zara Sling-backs similar Aldo & Aldo
Mango Earrings similar Pieces & Bershka

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts