Cascais Beach - Lisbon

SHOP THE POST


We also tried another beach when we were in Lisbon. It’s called Cascais, and is a bit further than Carcavelos. It takes approx 30 Min with the train. This is a quite village and the beach is much smaller and more crowded than the other one. To be honest I liked Carcavelos more as I don’t like when the beaches are over crowded. On the other hand it’s a bit more beautiful here and you have a few more restaurants to choose between in the center.


See you soon 😘
----------
Vi prövade också att åka till en annan strand när vi var i Lissabon. Cascais ligger lite längre bort än Carcavelos , ca 30 min med tåg. Den ligger i en gullig liten by och stranden är mycket mindre. Om jag ska vara ärlig gillade jag den andra böttre för jag tycker inte om när man ligger på varandra på stranden. Å andra sidan så är det lite mysigare här och det finns lite mer gulliga restauranger att välja mellan i byn.

Syns snart 😘


H&M Dress
Marimekko Karla Bag
Rayban Sunglasses Here & Here

FOLLOW ME ON INSTAGRAM BLOGLOVIN' FACEBOOK

Comments

Popular Posts